Khamis, 3 Julai 2014

2 Tahun

 

    Hampir 2 tahun aku tak jenguk blog ni. Last post 16 Feb 2012, hari ni baru menulis balik. hurm. Ada pelbagai kekangan dan kemalasan yang jadi penyebab. Bulan Mac 2012 tu aku masuk asrama. SPM dah dekat katakan, kenalah fokus. haha fokus la sgt..

   Lepas SPM pulak menganggur je sampai bulan Mei 2013. Bulan Mei tu masuk APIUM Nilam Puri. Tempat yang banyak merubah aku. Mengubah cara aku berfikir, disiplin aku, mungkin yg paling besar ialah, it rebulit my heart. Amboi. Ia macam puzzle tau. Aku ingat ia telah complete. I live with it years by years. Kemudian Allah pecahkan ia. Aku sedih sangat kenapa semua ini berlaku, rupanya Allah bagi nak tahu yang puzzle aku tu salah. Dan sekarang aku sedang membinanya semula. ^-^ ...

Apa menda kau tulis ni ? love story ke ?
head shot..
Bukan love story lah...

  Mei 2014, aku secara official nya menamatkan pengajian di Universiti Malaya Nilam Puri. Tempat yg ajar aku bina puzzle dgn betul, dengan kaca mata seorang hamba.

  Sekarang tengah cuti sampai bulan 9 sebab tu lah rasa nak tulis blog ni. Moga Istiqamah. Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan